ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ:
У МОН ПОЯСНИЛИ,
ЯКІ КУРСИ "ЗАРАХУЮТЬ", А ЯКІ НІ
Питання підвищення кваліфікації турбує багатьох педагогів, і це не дивно: із початком впровадження освітньої реформи змінюються підходи та принципи. Чимало вчителів пригадують торішній бум із курсами на платформі «EdEra». Наплив був такий шалений, що система «виснула» від охочих зареєструватися, далі усі педагоги початкових шкіл дружно проходили матеріали, а деякі навіть допомагали іншим, а далі виявилося, що організація не є суб’єктом освітньої діяльності. Далі розповість kyivone.
Зараз про підвищення кваліфікації каже вже нове керівництво МОН. Безперечно, підвищувати кваліфікацію потрібно, проте виникають логічні запитання.
- Хто вважається суб’єктом підвищення кваліфікації?
- Які до них висуваються вимоги, що дають змогу перебувати у законному руслі (ліцензії, дозволи і т.ін)?
- Чи можна звертатися до будь-кого із них? Як педагогу дізнатися, що пройшовши ті чи інші курси, вони йому «зарахуються»?
- Як щодо результатів підвищення кваліфікації? Чи вимагають вони особливої процедури затвердження?
Детальні роз’яснення Любомири Мандзій – заступника Міністра освіти і науки України.