Інна ШИЙЧУК
викладач рисунка, живопису, спеціаліст вищої категорії, голова циклової комісії рисунка, живопису та скульптури
“Якщо ви хочете щастя для дітей, то готуйте їх не для щастя, а для творчої діяльності”
Михайло ГЕНЦАР
викладач живопису, спеціаліст ІІ категорії
“Бачити красу скрізь, навіть там, де її немає”
Павло ЖАВОРОНКОВ
викладач рисунка, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист
“Ні дня без лінії…”
Галина ЗАПОРОЖЕЦЬ
викладач живопису, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист
“Від знань – до істинної творчості”
Наталія ПІДЛУЗСЬКА
викладач рисунка, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист
“Сила художника в знанні. Творчість без знання – всього лише попелище”
Олеся РУСНАК
викладач рисунка, живопису, спеціаліст вищої категорії
“Навчаючи інших, вчитись самій. В житті все робити з любов’ю. За кожний мій вчинок, щоб діти могли згадати мене добрим словом.”
Андрій СТРУЧИНСЬКИЙ
викладач креслення і перспективи, живопису, спеціаліст ІІ категорії
“Усьому потрібно вчитися. Мистецтво – не виняток”
Віра ФИЖДЕЛЮК
викладач рисунка, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист
“Єдиний спосіб зробити щось дуже добре – любити те, що ти робиш”
Михайло ШУТУРМА
викладач скульптури, спеціаліст І категорії
“Година роботи навчить більшого, ніж день пояснень”
Андрій Воронюк
викладач живопису, спеціаліст І категорії
Циклова комісія рисунка,живопису та скульптури здійснює підготовку студентів в галузі пластичних мистецтв. Відповідно до навчальних планів та профілю діяльності коледжу, викладачі здійснюють академічну підготовку студентів з дисциплін: рисунок, живопис, кольорознавство, пластична анатомія, скульптура, шрифти, креслення та перспектива.
Курс навчальної дисципліни «Рисунок» передбачає вивчення і засвоєння основ рисунка, законів та принципів його побудови, володіння техніками та матеріалами рисунка, формування практичних та професійних навичок в зображенні дійсності в умовах реального середовища художніми засобами: лінії, світлотіні та тону. Опанування рисунка з натури побудовано за принципом послідовного ускладнення завдань: від рисування простих геометричних тіл – до роботи над складними за внутрішньою будовою та зовнішньою пластикою форм (оголена та одягнена фігура людини). Знання внутрішньої конструкції та вміння побачити зв’язок внутрішнього об’єму із зовнішньою формою відіграє вирішальну роль у зображенні, адже конструктивний рисунок – це школа для розвитку уяви та набуття навичок в рисунку, володіючи якими можна розв’язувати будь-які завдання. Програма навчальної дисципліни «Живопис» передбачає вивчення та засвоєння теоретичних основ живопису та кольорознавства, формування практичних знань та професійних навичок в побудові об’ємно-просторового зображення засобами кольору та тону.В навчанні проводиться принцип послідовності, поступового ускладнення навчальних завдань: від знайомства з основами кольорознавства і технічними прийомами акварелі до живопису об’ємного предмета. Просторовий зв’язок вивчається спочатку на постановці з двох-трьох об’ємних предметів. Поступово навчальні постановки ускладнюються (від зображення натюрмортів до фігури людини), пропонуються різні умови освітлення, складний колористичний лад. Грунтовне вивчення анатомії людини студентами є обов’язковим і становить важливу складову методики викладання рисунка. Основна мета курсу скульптури полягає у формуванні об’ємно-просторового мислення, пластичного трансформування матеріалу; умінні використовувати та пов’язувати набуті, знання і творчі можливості у створенні художнього образу як в скульптурі, так і у роботі з деревом та металом.
Циклова комісія є організатором академічних та творчих виставок студентів, проведення весняних та осінніх пленерів, методичних переглядів, відкритих занять, майстер-класів, наукових семінарів тощо.