Декоративний пояс
Галерея студентських робіт
ХУДОЖНЄ КОВАЛЬСТВО В КОНТЕКСТІ СЬОГОДЕННЯ
Якщо розглядати художнє ковальство в контексті сьогодення і замислитися над питанням, якими елементарними знаннями та навичками повинен володіти студент, який планує після закінчення навчального закладу успішно продовжити свою професійну діяльність у сфері художньої обробки металу, то потрібно виділити декілька ключових аспектів, до яких відносяться: володіння на достатньому рівні академічним малюнком, композицією, скульптурою та кресленням, володіння базовими навичками розмітки, нарізання, гнуття, зварювання, ковки та слюсарки металу, а також налагодження та організація виробничого процесу. Ці аспекти є важливими та взаємопов’язані між собою на кожному з етапів проєктування та виготовлення виробу. Наприклад, досконале володіння рисунком, композицією і скульптурою, є одночасно важливими на кількох етапах роботи. В ескізуванні, проєктуванні, виконанні повномасштабного робочого малюнку, та під час виготовлення деталей і елементів виробу, де є чітка необхідність майстра, бачити та фіксувати пластику лінії та форми.
Важливим аспектом у виробництві виробів з металу, є вміння грамотного використання електрозварювання з подальшою слюсарною обробкою виробу. Фактор якості та охайності остаточного складання, зачищення зварювальних швів, шліфування площин та граней виробу є вирішальним в кінцевому естетичному сприйнятті роботи. Так, до прикладу, виріб із «слабким» загальним компонуванням, але з якісно проведеними збірними, слюсарними та опоряджувальними роботами, буде на порядок вище виглядати на фоні роботи з ідеальною композицією та з неякісною слюсаркою й опорядженням. Отож бачимо, що в художньому ковальстві, як і в любій іншій професійній діяльності всі компоненти виробничого процесу є взає’модоповнюючими та складаються з великої кількості тонкостей та нюансів, опанування яких і є тим мірилом росту професійної компетентності, але для початківця є необхідним зрозуміти і окреслити ключовий базис на який потрібно орієнтуватися в навчанні.
Галерея студентських робіт
Вишивання ажурної мережки «цирки»
Неповторний, м’який ефект об’ємності дають одноколірні нитки, якщо стібки рахункової гладі прокладати в різних напрямках – вертикально, горизонтально і з нахилом. Гра світла і тіні створює враження різних відтінків одного кольору.
Технічні вправи - основи акварельного живопису
Перше знайомство початківця з акварельним живописом завжди починається з засвоєння основ акварелі (технічними вправами) та передбачає виконання ряду завдань: рівномірна заливка площини аквареллю, тон та його градації, вливання тону в тон «по вологому» та ін.
Саме такі вправи:
- розвивають технічні навички в роботі акварельними фарбами, акуратність та уважність;
- знайомлять з основними методами та прийомами в акварелі (лесування, по вологому), з технікою однорідної заливки площини;
- сприяють ґрунтовному вивченню властивостей акварельних фарб.
Якісне виконання таких завдань, у підсумку, буде запорукою успіху при виконанні більш складніших завдань з живопису у майбутньому.
“Якщо ви хочете щастя для дітей, то готуйте їх не для щастя, а для творчої діяльності”
ЕТАПИ ВИГОТОВЛЕННЯ ПЕРСТНЯ
Одну із головних особливостей у створенні ювелірних прикрас відіграють матеріали. В даному випадку головним елементом дизайну буде відігравати камінь, а саме – один із різновидів «коралового каменю».
Галерея студентських робіт
ПРОЦЕС СТВОРЕННЯ ПРОЄКТУ
Ювелірний дизайн — це союз форми і функціональності. Дизайнер, в процесі створення, отримує задоволення не тільки від готової прикраси як власного дітища, але і від самого розвитку проєкту, пошуку ідеї та подолання проблеми пов’язаної з її створенням.
Відомо що проєктування виробів — це послідовність дії від постановки проблеми до розробки рішення, яке задовільнить індивідуальні і суспільні потреби, та не знехтує виробничими можливостями.
Необхідно визначити особливості саме цього ювелірного виробу. Відмітити найбільш важливі фактори, які будуть впливати на створення прикраси.
ПРОЦЕС СТВОРЕННЯ ПРОЄКТУ виробу складається з таких самих етапів як і створення нової моделі одягу, аксесуарів та будь-якого продукту дизайну.
- Робота дизайнера обов’язково починається з етапу (пошуку ідеї, аналізу завдання та конструкціювання нової ідеї виробу).
- Наступний етап (визначення дизайну та ергономіки естетичного характеру виробу) – розробка ескізів.
- Основний етап моделювання ювелірного виробу та виготовлення в матеріалі.
Галерея студентських робіт
ВИДИ ТА МЕТОДИ МОДЕЛЮВАННЯ
Галерея студентських робіт
ІКОНА – ЯК МИСТЕЦЬКИЙ ФЕНОМЕН
Досвід доперва показав, що і в іконах є багато цінного матеріалу… Покажім нашій спільноті, чим ми були і чим залишаємося далі, що в нас живуть прегарні й великі традиції, що ми є носіями великої, рідної культури, що плекаємо таланти…
митрополит Андрей Шептицький
Основні закономірності побудови рельєфу
ОСНОВНІ ВІДОМОСТІ ПРО ДЕРЕВООБРОБНІ ВЕРСТАТИ
Галерея студентських робіт
Галерея студентських робіт
Матеріали та техніки рисунка (соус, як рисувальний матеріал)
Художній розпис тканини у фаховій підготовці студентів мистецького профілю
Методичні рекомендації для створення картки поетапності виконання
орнаментального топірця
Галерея студентських робіт
Пропорції, лінійно-конструктивна побудова з урахуванням перспективи та виявленням характеру предметів
Галерея студентських робіт
«Аплікація як вид декоративно-прикладного мистецтва»
Одним із першочергових завдань фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва є пробудження потреби до творчості та розвиток самої здатності творити. Це може бути тільки за обставин, які передбачають можливість вільної ініціативи, самостійності, по-справжньому творчої діяльності, націленої на створення нового та оригінального на противагу повтору, копіюванню. Необхідність такої творчості виникає лише тоді, коли ціннісними основами для студентів стає любов до народного мистецтва, його коріння, його історії.
Галерея студентських робіт
“Ні дня без лінії…”
Кредо моєї педагогічної діяльності полягає в необхідності творчих напрацювань, де в процесі практики ведеться систематизоване та обґрунтоване дослідження проблематики методики навчання малювання в художніх закладах. Головною моєю метою є вдосконалення власних практичних навичок з рисунка, як основної фахової дисципліни, та вдосконалення власної майстерності. Така діяльність зумовить на практиці демонструвати вирішення проблематики ведення рисунка на заняттях разом зі студентами графічними засобами.
Галерея робіт
ЗАМАЛЬОВКИ ОСІННЬОГО ЛИСТЯ АКВАРЕЛЛЮ
Сьогодні четвер, а це означає, що продовжується щотижнева рубрика #корисні_поради. Пропонуємо вам, разом з нами, зануритися у чудовий світ акварельних глибин викладача живопису та рисунку Вижницького фахового коледжу мистецтв та дизайну імені Василя Шкрібляка – Ірини Вікторівни Ребенчук.
«Звідки у осені стільки кольорів? Осінь , наче художник. велетенським пензлем розфарбовує яскраві кольори плоди та листя. Вона пахне чебрецем, опеньками , стиглими яблуками.
Осіннє листя завжди було улюбленим об’єктом зображення. Акварель прекрасно передає красу і чистоту кольорових відтінків, що зустрічаються в природі».
Галерея робіт
Поетапність виконання пейзажу
В таку похмуру погоду, як ніколи, хочеться тепла та затишку. Пропонуємо вам нову рубрику – #корисні_поради. Щочетверга, відслідковуйте цікаву інформацію про наших викладачів-митців, що буде розміщена на офіційній сторінці закладу: методичні напрацювання, творчі досягнення та поради у різних напрямах своєї галузі.
Сьогодні, пропонуємо вам, разом з нами, зануритися у чудовий світ пастелі викладача живопису Вижницького фахового коледжу мистецтв та дизайну імені Василя Шкрібляка – Михайла Михайловича Генцара.