Педагогічна практика 2020

Практика студентів Вижницького коледжу прикладного мистецтва ім. В. Ю. Шкрібляка – це незабутні враження та цінний досвід

Педагогічна практика

Одна із найважливіших складових професійної підготовки майбутнього вчителя. Зміст фахової підготовки в коледжі максимально наближений до теорії і практики навчання й виховання.

Як все було...

Різні види педагогічної практики сприяють процесу становлення студента як майбутнього фахівця, допомагають опановувати специфіку роботи з дітьми в умовах навчальних закладів різних типів, здобувати перший педагогічний досвід.
олена круглюк
Завідувач методичного кабінету

Студенти коледжу мають змогу проходити педагогічну практику у Вижницькій спеціалізованій школі-інтернат
І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів художньо-естетичного циклу
імені Назарія Яремчука.

В цій школі створені художні класи і  це дає  можливість викладати рисунок, живопис, художню культуру, композицію, ліпку, трудове навчання. Керівником практики від школи призначена Крильчук Оксана Василівна, не лише вчитель образотворчого мистецтва  а і художник. Для проведення цікавих, змістовних, творчих уроків володіє різними техніками образотворчого мистецтва: малюнком, живописом, композицією, скульптурою, різними видами декоративно-прикладного мистецтва.  Для учнів школи  Оксана Василівна, вчитель образотворчого мистецтва –  взірець, з якого завжди можна взяти приклад, який  може навчити створювати прекрасне своїми руками і отримувати багато задоволення. А студенти за період педагогічної практики працювали з  професійним фахівцем, вчителем, просто хорошою людиною. В минулому випускницею Вижницького коледжу, яка добре знає мистецьку школу навчального закладу, знання якої служать добром не тільки  Україні. Для користування студентам було надано  навчально-методичне оснащення кабінетів, бібліотечний фонд. Працівники коледжу знають, що для директора коледжу Романа Миколайовича, його заступників другорядних питань немає. Питання практичної підготовки – одне з актуальних і тому часто обговорюється всіма педагогічними форумами. Викладачі коледжу переконані,  що освітню реформу потрібно починати з підготовки сучасного вчителя в оновленому навчальному закладі із педагогами-наставниками, які знають про школу значно більше, ніж з особистих спогадів навчання.

І від себе...

Про роль мистецтва у формуванні особистості хочеться поговорити окремо. Пропонуємо прочитати статтю «Мистецтво як один із головних предметів у школі» (автор – Ольга Просіна, к.п.н, провідний науковий співробітник лабораторії позашкільної освіти Інституту проблем виховання НАПН України, заступник головного редактора журналу «Мистецтво та освіта»).