Декоративний розпис
Завданням навчання студентів в сучасних умовах є не лише якісне оволодіння знаннями, вміннями і навичками з обраної спеціальності, але і підготовка їх до самоосвіти, розвиток мотивації до навчання і формування пізнавальних потреб. Активні методи навчання дозволяють досягти поставлених завдань і сприяють особистісному і професійному зростанню.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми з іноземної мови здобувачі вищої освіти повинні оволодіти такою компетенцією, як здатність спілкуватися другою мовою , реагувати на основні ідеї та розпізнавати суттєво важливу інформацію під час обговорень, бесід, що пов’язані з навчанням та професією та аргументувати свої позиції відносно актуальних тем в академічному та професійному житті. Ще однією важливою компетенцією є здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, вміти шукати, опрацьовувати , аналізувати та накопичувати інформацію для подальшого використання на презентаціях, конференціях, а також у подальшій науковій роботі. А також вміти виступати з підготовленими індивідуальними презентаціями щодо широкого кола тем академічного та професійного спрямування .
Студенти 201 групи , освітньо-кваліфікаційного рівня “Бакалавр”, працювали над поглибленим вивченням теми “Декоративний розпис “, який здавна є одним із традиційних видів мистецтва, поширених в Україні.
На заняттях студенти знайомились з особливостями творчості відомих майстрів українського декоративного розпису Тетяни Пати, Марфи Тимченко, Федора Панка, Марії Приймаченко та Катерини Білокур та продовжили глибше досліджували види декоративного розпису: настінний розпис (wall painting ), сучасні мурали ( murals ), вуличне мистецтво – графіті (graffiti ), древнє мистецтво розпису по тканині – батик (unbatic ), розпис по склі (vitrage
Індивідуальна діяльність дала можливість студентам – бакалаврам здійснювати творчу роботу в рамках заданої теми, самостійно знаходити потрібну інформацію, в тому числі й лінгвістичну. Вони відчули індивідуальну та колективну відповідальність за результат . Адже вивчення іноземної мови не обмежується накопиченням студентами певних знань, умінь та навичок, а пов’язане з практичними діями студентів, впливаючи на їх емоційну сферу, завдяки чому посилюється мотивація студентів при вивченні іноземної мови.