Сьогодні відбувся
заключний етап конкурсу
викладацької майстерності
«Педагогічний оскар 2020» -
нагородження переможців
Звісно, дистанційний формат заходу не дозволив сповна насолодитись урочистістю цього моменту, проте гордість за колег, їх вагомі здобутки – надихає.
Тому з гордістю представляємо вам проекти викладачів Вижницького фахового коледжу мистецтв та дизайну імені Василя Шкрібляка, які отримали у своїх номінаціях максимальні бали від журі.






Павук Руслан Богданович
«Сучасне деревообробне обладнання,
та його використання в процесі виготовлення
художніх виробів»
Практичний посібник знайомить з різновидами сучасного устаткування для механічної обробки деревини та можливостями його застосування на різних етапах технологічного процесу виготовлення художніх виробів. Ця робота рекомендована студентам спеціалізації Художня обробка дерева як навчальний посібник з технології та матеріалознавства, технологічних процесів, професійної майстерності. Особливу цінність становить детальний ілюстративний матеріал до кожного розділу.
Зазуляк Тетяна Костянтинівна
«Освітньо-мистецький
проєкт-конкурс «Витинанка»
У роботі-презентації авторка висвітлила окремі напрямки освітньої діяльності циклової комісії Образотворче мистецтво та креслення фахового коледжу мистецтв та дизайну імені Василя Шкрібляка. Тут узагальнено досвід з практичного застосування сучасних педагогічних технологій у позааудиторній роботі. Тетяна Костянтинівна зробила спробу розкрити дидактичні можливості витинанки в сучасному освітньому процесі. На прикладі різних форм роботи з творчою молоддю вона демонструє широкий спектр позитивного впливу витинального мистецтва на особистість юних митців.




Ребенчук Ірина Вікторівна
«Замальовки осіннього листя аквареллю»
Методичні рекомендації розроблені авторкою, щоб допомогти студентам мистецького освітнього закладу розкрити творчі здібності, засвоїти закони утворення кольору, розвинути знання, уміння і навички кольоросприйняття та оволодіти засобами акварельного живопису. Посібник призначений для студентів першого курсу, які лише починають опановувати академічні завдання з живопису. Теретико-практичний характер роботи дозволяє широко розкрити методику поетапного виконання етюду аквареллю з натури.
Сірецька Зіновія Василівна
"Образотворче мистецтво та креслення: професійна майстерність"
В цих методичних рекомендаціях розкриваються теоретичні відомості одного із видів декоративно-прикладного мистецтва та поетапне виконання практичної роботи для розвитку творчих здібностей. Матеріал яскраво проілюстрований роботами студентів спеціалізації Образотворче мистецтво та креслення Вижницького фахового коледжу мистецтв та дизайну імені Василя Шкрібляка.




Козубовський Дмитро Онуфрійович
«Музей старожитностей та етнографії буковинської Гуцульщини»
Ця книга – путівник, що містить інформацію про виставкові зали музею, який був відкритий у Вижницькому фаховому коледжі мистецтв та дизайну у 2010 році. Презентовані в книзі музейні експонати відносяться до кінця ХІХ – початку ХХ ст. Більше двох тисяч унікальних зразків одягу, тканих та вишитих виробів, прикрас, знарядь праці і сакральних предметів відображають історію, культуру, побут і звичаї гуцулів, мешканців Буковинських Карпат.
Круглюк Олена Іллівна
Правознавство.
«Мистецька форма вираження в правовому полі»
Інтегрована дослідницька відеоробота репрезентує дослідження міжпредметних зв’язків правознавства та художньо-образної діяльності. Образотворче мистецтво тут розглядається як своєрідний канал зв’язку, як знакова система, що несе в собі інформацію. Автори – студенти ІІ курсу, під керівництвом Олени Іллівни, припускають, що інформаційні можливості художньої мови виявляються значно ширшими, ніж вербальної, бо мова мистецтва метафорична, емоційно сильна, семантично насичена. Висновком відеоролика стала теза, що мистецтво має яскраво виражену соціальну сутність, а тому може послугувати людству, а саме найбільш вразливій його категорії – дітям.




Андрич Віра Іллівна
«Вишиване мистецтво Буковини. Чоловічий, жіночий костюми регіону в національних традиціях»
Розкрито можливості використання народного мистецтва в освітньому процесі. Розділи роботи містять опис авторських освітньо-мистецьких проектів Віри Андрич, вивчення та збереження аналогів вишивки, науково-дослідницьку роботу з вивчення вишивального мистецтва Буковини, аналіз роботи з обдарованою молоддю, проведення майстер-класів тощо.
Козубовська Марія Петрівна
«Українсько-німецький термінологічний словник»
Праця містить найбільш вживані професійні мистецькі терміни та їх переклад для студентів культурно-мистецьких закладів освіти, вчителів загальноосвітніх шкіл, професійних училищ, коледжів мистецького спрямування, широкого кола шанувальників образотворчого, декоративного мистецтва та дизайну. Словник побудований тематично (інструменти та матеріали, процеси, твори, критерії, оцінки), що робить його зручним у практичному використанні.
Термінологічний словник-мінімум призначений для самостійної роботи. Володіючи термінами свого фаху та практичними навичками німецької мови, студент можк користуватися спеціальною літературою для отримання інформації, збагачення фахових знань.




Ямницька Тетяна Омелянівна
«Історія образотворчого мистецтва»:
освітній You-Tube-канал та блог
Глобальні інформаційні технології та інтернет тісно вплелися в життя сучасного суспільства. Тетяна Омелянівна вважає, що основна педагогічна ідея досвіду застосування сучасних технологій у викладанні історії образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва може полягати у створенні єдиного освітнього простору, що формує умови для вільного руху інформації, швидкого доступу до неї всіх учасників навчального процесу. Це, власне, і здійснила авторка, створивши професійний блог на базі сервісу системи Google та пов’язаний із ним освітній відеоканал. Такий підхід відкрив значні можливості, зокрема, і для дистанційного навчання, самостійної роботи, поглибленого вивчення предмету. Студенти залучаються до освітнього процесу, коментують, редагують, пропонують теми для обговорення, створюють власний контент.

